dijous, 16 de maig del 2013

Festa Major de Tàrrega

El segon cap de setmana de Maig celebrem a Tàrrega la Festa Major. Homenatgem als patrons de la ciutat, les Santes Espines i la Mare de Déu de l'Alba. Enguany hem recuperat la processó de les Santes Espines.
El dissabte a la nit a la plaça Sant Antoni vam gaudir de La Nit del Tararot una mostra de cultura popular. Es va centrar en la rivalitat històrica entre els barris de la Mercè i del Carme. Hi van desfilar els gegants, bastoners, castellers, l'Home de la Barra, Lo Tossino, els Nans, l'Àliga i Diables BAT.
També es va poder gaudir de diferents concerts de música a gust de tothom i ens vam llepar els dits amb la Firacóc i les diverses varietats de coca de recapte.
Encara que el temps no ens ha acompanyat prou, hem gaudit d'una bona Festa Major de Maig.       

4 comentaris:

  1. Teresa,m'agrada molt tal com ho has fet. Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Tens raó que el tems no ens ha acompanyat,vaig venir amb el meu home a les havaneres i deu meu quin aiguat...bueno contra el tems no si pot anar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Cecilia celebro que vagis mirant el meu blog.

      Elimina